Nazilli'de öğrenciler için son zil çaldı

Nazilli’de eğitim öğretim yılının son günü Pirlibey İlkokulu ve Ortaokulu’nda düzenlenen karne töreniyle kutlandı. Programa Nazilli Kaymakamı Huriye Küpeli Kan’ın yanı sıra ilçe protokolü, kurum müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı. Okul bahçesini dolduran öğrenciler, uzun bir eğitim maratonunun ardından karnelerini almanın mutluluğunu yaşadı. BAŞARILI ÖĞRENCİLER UNUTULMADI Yıl boyunca gösterdikleri performansla dereceye giren öğrenciler törende ödüllendirildi. Başarılı öğrencilere ödülleri ilçe protokolü tarafından takdim edilirken, öğrencilerin sevinci aileleri ve öğretmenleri tarafından alkışlarla p...

...

Diğer Haberler