Buharkent'te korkutan olay: 3 yaşındaki çocuk tiner içince yoğun bakıma alındı

Edinilen bilgilere göre olay, ilçede bulunan bir evde meydana geldi. Henüz nasıl gerçekleştiği netlik kazanmayan olayda, 3 yaşındaki A.D. evde bulunan tiner dolu şişeden içti. Bir süre sonra rahatsızlanan çocuğun durumunu fark eden ailesi, vakit kaybetmeden Buharkent Devlet Hastanesi’ne başvurdu. Sağlık ekiplerinin ilk müdahalesini gerçekleştirdiği küçük çocuk, durumunun ciddiyeti nedeniyle ileri tetkik ve tedavi için Nazilli Devlet Hastanesi’ne sevk edildi. Burada doktorların gözetiminde tedavi altına alınan A.D.’nin çocuk yoğun bakım servisinde takip edildiği öğrenildi. Küçük çocuğun sağlık durumunun yakından izlendiği belirtilirken,...

...

Diğer Haberler