Kursiyerlerin yeteneklerini ve sanata olan tutkularını yansıtan birbirinden değerli çalışmaların yer aldığı sergi, ziyaretçilerden yoğun ilgi gördü. Serginin açılışına katılan Nazilli Belediye Başkanı Dr. Ertuğrul Tetik, eserleri tek tek inceleyerek kursiyerlerden çalışmalar hakkında bilgi aldı. Kültür ve sanat faaliyetlerinin kent yaşamına önemli katkılar sunduğunu belirten Başkan Tetik, Nazilli Belediyesi olarak sanatı toplumun her kesimine ulaştırmayı hedeflediklerini ifade etti. Özverili çalışmalarından dolayı kursiyerlere teşekkür eden Başkan Tetik; "Sanatla iç içe bir kent oluşturmak için çalışmalarımızı aralıksı...
