Nazilli’de anlamlı futbol buluşması: Sahada rekabet, kazanan dostluk

Nazilli anlamlı bir dostluk maçına ev sahipliği yaptı. Büyük zorluklarla Kadınlar Liginde 3 ligde mücadele eden Dallıcaspor ile Nazilli Arslanlar Futbol Akademisi’nin sporcuları Nazilli Belediyesi’nin Gazi Mustafa Kemal Atatürk Spor Kompleksi’nde dostluk maçında karşı karşıya geldi. Maçın başlama vuruşunu Nazilli Belediye Başkanı Ertuğrul Tetik yaptı. Sporun önemine vurgu yapmak ve farkındalık yaratmak için yapılan ve büyük mücadelenin ortaya konduğu maçta dostluk kazandı. Maç öncesi başkan Ertuğrul Tetik’i alkışlarla tesis girişinde karşıladı. Tetik sporcularla futbol üzerine karşılıklı sohbet etti. “GENÇLERİMİZİN YAN...

...

Diğer Haberler