Nazilli Mehmet Yüzügüler Kültür Merkezi Nikah Salonu'nda gerçekleştirilen toplantıya Nazilli Belediye Başkanı Ertuğrul Tetik, Belediye Başkan Yardımcısı Selahattin Yılmaz, Bilgi İşlem Müdürü Mehmet İğdelioğlu, İmar ve Şehircilik Müdürlüğü Ege Namdar Özden, muhtarlar, daire müdürleri, müteahhitler ve inşaat mühendisleri katıldı. İMAR İŞLEMLERİ ARTIK DİJİTAL ORTAMDA Toplantıda yeni sistemin işleyişine ilişkin bilgiler paylaşılırken, ilk etapta imar işlemlerinin dijital ortama taşındığı açıklandı. Böylece vatandaşlar ve sektör temsilcileri birçok işlemi belediyeye gelmeden elektronik ortam üzerinden gerçekleştirebil...
