Başkan Çerçioğlu: "Her alanda olduğu gibi sağlık alanında da yanınızdayız"
- 16 Haziran, 2026
- Adalet Gazetesi
Aydın Büyükşehir Belediyesi, vatandaşların ağız ve diş sağlığı hizmetlerine erişimini kolaylaştırmak amacıyla hayata geçirdiği çalışmalarını sürdürüyor. İl genelinde hizmet veren ağız ve diş sağlığı klinikleri ile mobil klinik araçları sayesinde binlerce vatandaş ücretsiz tedavi hizmetinden yararlanıyor. Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, ağız ve diş sağlığının toplum sağlığı açısından büyük önem taşıdığını belirterek, belediye olarak bu alandaki hizmetleri yaygınlaştırmaya devam ettiklerini ifade etti. Nazilli, Efeler, Koçarlı ve Germencik ilçelerinde 22 diş hekimi ve diş asistanı ile h...
