ADÜ Tıp Fakültesi 23. dönem mezuniyet ve yemin töreni gerçekleştirildi
- 12 Haziran, 2026
- Adalet Gazetesi
Saygı Duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan törende, yöresel halk oyunları gösterisi katılımcılar tarafından ilgiyle takip edildi. Programda, Tıp Fakültesi 23. Dönem Birincisi Dr. Perisu Kömür yaptığı konuşmada, eğitim hayatları boyunca kendilerine destek olan ailelerine ve öğretim üyelerine mezun öğrenciler adına teşekkürlerini sundu. Dönem Temsilcisi Dr. Faruk Çalışkan, Aydın Tabip Odası Başkanı Dr. Rıza Akdeniz ve Dekan Prof. Dr. Yasemin Özkan da gerçekleştirdikleri konuşmalarda mezun öğrencileri tebrik ederek meslek yaşamlarında başarılar diledi. Törende konuşan ADÜ Rektörü Prof. Dr. Bülent Kent, mezuniyetin y...
